VKFITNESS s.r.o
IC: 17151163
DIC: CZ17151163
Sídlo: Purkyňova 1805, Úvaly 25082
Jednatel: Mgr. Vladimír Křelina
Kontakt: info@vkfitnessuvaly.cz
Podmínky a pravidla rezervačního systému
Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky.
O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email.
Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace.
Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.
Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.
Postup registrace
Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena.
Podmínky rezervace
Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 3 místa.
V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.
Postup rezervace
- přihlaste se do rezervačního systému
- v kalendáři si vyberte aktivitu
- zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
- okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
- v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
- v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci
Podmínky zrušení rezervace a penalizace
Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)
Postup zrušení rezervace
- přihlaste se do rezervačního systému
- nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
- okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
- v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
- ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.
Podmínky náhradníka
Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 0 hodin před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta.
Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí na recepcí našeho centra nebo přes platební bránu. Minimální částka pro dobití je 10kč.
Platnost kreditu od dobití je 12 měsíců. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 150kč.
Propadnuté kredity se nevracejí.
Permanentky
Platnost permanentek je 12 měsíců
Platební brána
Rezervační systém je propojený s platební bránou od Global Payments s.r.o.
Případné reklamace přes info@vkfitnessuvaly.cz
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
Pokud jste si u nás nakoupili službu (permanentky, kredit pro posilovnuú a nebyli jste s námi spokojeni, napište nám na e-mail info@vkfitnessuvaly.cz, abychom jsme mohli vše vyřešit, vysvětlit a najít smírné řešení. Pokud vznikne spotřebitelský sport, který nedokážeme vyřešit vzájemnou dohodou máte možnost podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce (ČOI) se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha, IČO 00020869 je subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, tzv. ADR (alternative dispute resolution). Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. ADR při ČOI je notifikovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise.
U ČOI má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách ČOI: https://adr.coi.cz/cs.
Spotřebitel může podat návrh u ČOI nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo emailovou adresu adr@mpo.cz
Kupující (spotřebitel) může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na internetové adrese //ec.europa.eu/consumers/odr/.